[Us] [core] Неприбрана техника - опънфест

Alex Milanov alex at i4web.biz
Fri Dec 27 09:59:58 EET 2019

Само искам да уточня че Венци говори от свое име, а не от името на УС на
init Lab.

А на мен леко ми се ще да спре да го прави в официалните канали за
комуникация на лаба. :-)

Още повече без тази комуникация да е съгласувана с другите от УС.

Но щом това не е спазено, може би е редно и аз да изразя личното си
мнение, като член на УС

и човек който бута доста неща свързани с лаба и се опитва да гради
отношения, да мотивира

неща да се случват в и около лаба. Да не гони хора а по възможност да
върне част от тези, които

по една или друга причина са спрели да идват.

(надявам се с думи и действия да съм бил консистентен в тази посока)

Да, има приличен прогрес от миналата година, когато имаше период в който
лаба стоеше (почти)

празен и се похвърляха определения от типа #init-склад. Има доста работа
свършена, не само от

Венци, но и от Венци в посока наистина тези помещения да се използват по
предназначение.

Когато са се водили тези разговори за това кое как се складира, изрично
е било подчертавано

да не се влиза в конфликт а да се работи тези помещения да се ползват по
предназначение и

така по ествен път, човек като види че някъде се чисти и подрежда,
веднъж ще хвърли нещо,

втори път ще хвърли, третия ще се замисли.

И да някой неща може би се приемат за даденост, но може би защото до
голяма степен си е така.

Бих искал да цитирам първия параграф на писмо на Владо от 05.08 тая година:

"Инит Лаб нямаше да съществува, ако не беше подкрепата на Open Fest
години наред, особено в момента, когато едвам прохождаше. В тази връзка
бих предпочел да запазим добрите си отношения и ако е възможно, да
продължим да връщаме услугата, когато с каквото е възможно."

Честно казано ми се ще човек на отговорен пост да мисли два пъти преди
да тръгне да "мъти водите" в отношения

които са били градени години наред, включително доста време преди той да
се включи дори като член.

Това са моите 2 цента по въпроса.

Яна, надявам се че всичко е наред при теб. Извинявам се от свое име,

защото вече май всеки е започнал да комуникира от свое име. :-D

Да, позастояха се кашоните. (Както и едни такива в хаквариума вече 3-ти
месец, Венци :-D )

Но не беше сега момента, пък и начина това да се комуникира.

Моето желание е да продължим да вършим неща заедно, както и по нови
инициативи.

И да се внимава как се комуникира, защото както Мариан се изрази "едни
малки неща могат да преобърнат каруцата"

Хора, желая ви весели празници, успешна, ползотворна

и една идея по-мъдра 2020-та година!

:-)