[Us] Fwd: Звукоизолирани помещения в лаба.

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon Feb 18 12:41:59 EET 2019

Името на този човек ми звучи познато, но не мога да се сетя от къде. Не
уточнява за собствени или всякакви подкасти иде реч, обаче може би е
някаква комерсиална инициатива. Имате ли разсъждения по въпроса? Аз мога да
му предложа директно да дойдат и да позапишат туй-онуй, че да си преценят.
Ако е комерсиална инициативата, можем да мислим за някакъв модел, който да
е взаимно изгоден и да започнем най-накрая да получаваме някакви облаги от
студиото, различно от складовата му същност.

Vladimir Vassilev
root @ init Lab
+359 885 448475
http://initlab.org