[Us] Fwd: Звукоизолирани помещения в лаба.

Ivaylo Markov ivo at schupen.net
Mon Feb 18 13:02:29 EET 2019

Нека пробват веднъж и да преценят дали ги устройва.

За некомерсиални неща, мисля, че е ОК да искаме един членски внос - в
сравнение с наемите на звукозаписни студия в София парите са смешни, но
все пак е някаква подкрепа за лаба. От друга страна, ако преценим, че
инициативата е нещо свързано с лабовите интереси и дейности, бихме могли
да го предложим и безвъзмездно.

За комерсиална употреба трябва да видим колко често ще искат да записват.

Поздрави,
Иво