[Us] Звукоизолирани помещения в лаба.

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Feb 19 14:42:33 EET 2019

Здравей, Дан,

Заетостта на студиото в момента е минимална и към момента няма планирани в
календара мероприятия, които да се случват там.

Довечера от 19:30 до към 21:30 ще съм наоколо и ще мога да посрещна теб
и/или други хора от екипа ти, за да дойдете и да разгледате. Условието за
ползването му към момента е човекът, който го ползва за лични цели да е
член на Лаба. Членската такса е минимум 30 лева на месец, като някои хора
сами пожелават да плащат повече. Техниката, с която разполагаме, се ползва
за външни събития от време на време (IT турнетата из страната, OpenFest,
мероприятия на ТУЕС и т.н.), заради което нямаме перманентна конфигурация
за подкастове, макар че такава лесно можем да вдигнем отново.

Чувствай се свободен да ми звъннеш по телефона или да пишеш тук с
допълнителни въпроси. Не знам за дните след довечера кога ще съм наоколо,
но можем да се уговорим да се видиш и с някой друг от екипа на Лаба, така
че да не зависиш от моето свободно време :)