[Us] Звукоизолирани помещения в лаба.

Dan Radunchev yordan at govorenefekt.com
Tue Feb 19 17:05:25 EET 2019

Благодаря! В момента съм напът извън София за довечера няма да успеем. Не искам да те ангажирам, ако в лаба има хора, предполагам няма да е проблем да надникнем в някой от близките дни след 1800, без да пречим (много).

 За техниката нямаме притеснения, имаме някакво мобилно оборудване с което можем да работим.

30лв/месец като минимум звучи отлично и нямаме нищо против да удвоим или утроим сумата, ако това би ни гарантирало предимство при резервиране на помещенията за ползване.

Благодаря за отделеното време.