[Us] Fw: Introduction

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Wed Jan 23 18:22:56 EET 2019

Begin forwarded message:

Date: Wed, 23 Jan 2019 16:27:57 +0100
From: Galia Mancheva <galia at fsfe.org>
To: Yovko Lambrev <yovko at me.com>, Marian Marinov <mm at openfest.org>,
yana at ludost.net, Vasil Kolev <vasil at ludost.net> Subject: Re: Fwd:
Introduction

Привет на всички,

Много благодаря за представянето и контакта.

Както Йово спомена, търся съмишленици в България, с чиято помощ да
популяризираме кампанията "I Love Free Software" Day, която се провежда
от няколко години на 14ти февруари и се изразява в това да се
разпространяват онлайн банерите и графиките към слогана, а офлайн се
раздават стикери, картички и балони (които FSFE предоставя) и се правят
снимки на хората с тях, които също се включват в онлайн пропагандата :)
В препратения от Йовко имейл могат да се видят използваните графики,
както и да се придобие някаква представа за кампанията случила се
миналата година. Ще се радвам ако ги разгледате и ако ви е интересно да
се включите по някакъв начин, ще ми е приятно да обсъдим възможности в
подробности.

Поздрави и надявам се, до скоро писане/чуване,

Галя
Здравейте всички!