[Us] Вокали в звукозаписното студио!

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Thu Jul 18 14:30:02 EEST 2019

Здравей,
Разбира се! Звукозаписното студио е достъпно за ползване от всички членове
на Лаба.
Относно записването, имаме сетъп с линукс машина и професионална звукова
карта, Алекс може да ти обясни по-подробно как се ползва.
Единствената ми молба е да създаваш събитие в календара на Лаба, за да
знаят другите ползватели на студиото от колко до колко часа в конкретния
ден е заето.