[Us] Вокали в звукозаписното студио!

Alex Milanov alex at i4web.biz
Mon Jul 22 10:33:05 EEST 2019

Здравейте,

Супер идея!

Аз съм в Бургас тази седмица (покрай Burgasconf и Music Tech Meetup-a в
Burgaslab)

Студиото е достъпно за всички членове на лаба, но може би ще е хубаво да
има въвеждане в сетъпа, преди да се ползва (както е със 3d printer-a).
Има си особенности и някои неща не са стриймлайннати. В случая ако
искаш, като се върна другата седмица може да се уговорим да направим
тестова сесия. Хем да го чекнете, хем да мога да пипна по нещата ако има
нужда.

Може и да се включите в някой Music Tech Jam ако ви е интересно. :-)

Поздрави и до скоро!

Сашо