[Us] Използване на студио за 2019-08-01 14:00-18:00

Alex Milanov alex at i4web.biz
Wed Jul 24 23:22:32 EEST 2019

Здравей, Данчо,

Както Владо ти е писал ние сме некомерсиална инициатива - общност.
Техниката на лаба е достъпна

за всеки член на лаба (част от която след инструктаж). Всяко действие на
член на лаба извън работата му

по неговите собствени проекти е на доброволни начала. Т.е. никой не
взима пари а всички допринасяме по един или друг начин.

Минималния членски внос на месец е 30лв. Имаме и опцията коуъркинг с
която имаш достъп да си отключваш вратата.

Както ти е споменал Владо е хубаво да се запознаеш с правилника на
сайта, за да се запознаеш с особенностите на такъв тип място.

Аз ще съм в лаба Сряда покрай Лекцията-Уъркшоп за Pure Data.

Мога и да мина Четвъртък след работа към 19:30-20:00 (20:00 е по-сигурно)

Това е за сега.

Поздрави,

Сашо