[Us] Използване на студио за 2019-08-01 14:00-18:00

Yordan Radunchev yordan at govorenefekt.com
Thu Jul 25 07:46:32 EEST 2019

Алекс,

Запознах се с правилника, регистрирах се през формата на сайта за споделено работно място,
наредих 65 лева по сметката на лаба току що, предполагам днес по обяд ще са преведени.

В сряда ще мина през лаба. Може ли подробности за достъпа - какво е нужно, за да получа и как се оперира?

Също така, може ли да резервираме студиото за запис за четвъртък, 1ви август от сега?

Поздрави,
Данчо

--
Dan Radunchev