[Us] Използване на студио за 2019-08-01 14:00-18:00

Alex Milanov alex at i4web.biz
Thu Jul 25 11:41:38 EEST 2019

Здравей, Данчо,

Като дойдеш в Сряда ще те инструктирам по-подробно но имаш няколко опции
да отключваш:

През телефон, fauna.initlab.org, има и чат бот в Telegram.

Като във фауната можеш още от сега да се регистрираш.

За Четвъртък е най-добре да направим записа след работно време, за да
има някой (в случая аз)

от лаба, ако има някакво issue със сетъпа, или ако трябва да се
инсталира някакъв драйвер ...

да може да се отреагира.

За първите няколко пъти ще е хубаво запазването да минава през някойот УС

(с оглед на събития/дейности които не са добавени още в календара)

И след това като се синкнем няма да има проблем сами да си запазвате
студиото.

Това е май за сега.

Ако искаш може още от сега да запазим от 20 до 22 примерно в Четвъртък?

Поздрави,

Сашо