[Us] Използване на студио за 2019-08-01 14:00-18:00

Yordan Radunchev yordan at govorenefekt.com
Thu Jul 25 12:36:12 EEST 2019

Здрасти, Алекс

Всъщност няма да използваме оборудването или сетъпа, това което ни трябва е звукообработено помещение,
ще имаме всичко необходимо с нас - няма да записваме нещо сложно, просто четири човека ще си говорят.

За съжаление не мога да преместя часа, тъй като е трудно да ги координирам всички да са налични на едно място по едно и също време.

Има ли проблем да е от 1400 до 1800 в четвъртък? Заето ли е по това време?

Поздрави,
Д.

--
Dan Radunchev