[Us] Използване на студио за 2019-08-01 14:00-18:00

Alex Milanov alex at i4web.biz
Thu Jul 25 23:45:28 EEST 2019

Здрасти, Данчо,

Аз няма да мога да ви правя компания в Четвъртък през деня, но
най-вероятно Иво

или Венци ще са на линия тогава - към общите помещения сме малко
по-либерални

но за студиото е хубаво 1-2 пъти да ви преслушаме преди да имате
несупервизиран достъп. :-)

Имай пред вид също така, че звукоизолираното помещение не е много
голямо, побра ни 3-ма

на лабовия подкаст, сигурно и още един щеше да побере, но след час вече
се усещаха

ефектите на изолираното пространство. :-) Ти ще го видиш в Сряда де.

Това е за сега. Поздрави и до скоро!

Сашо