[Us] летни практики от ТУЕС

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sat Jun 1 15:59:46 EEST 2019

Миналата година в Деврикс водих стажантската програма за въпросните 2
седмици. Заниманията бяха целодневни през цялата седмица и се натискаше
здраво. Ако няма да има кой да помага на дечурлигата и да им обръща
внимание, ще е малко отбиване на номера, та не съм сигурен дали ще е ок да
се включваме, ако нямаме хората, които да покрият целия период. Това ми е и
единствения аргумент да съм по-скоро за "не".

Самият аз ще съм в Грузия по това време, именно заради което не се и
натискам.