[Us] Fw: Tor на spitfire

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Sat May 11 21:57:09 EEST 2019

(по погрешка съм го пратил само до Венци)

Begin forwarded message:

Date: Sat, 11 May 2019 09:27:19 +0300
From: Vasil Kolev <vasil at ludost.net>
To: Vencislav Atanasov <user89 at gmail.com>
Subject: Re: Tor на spitfire

On Tue, 7 May 2019 10:49:37 +0300
Vencislav Atanasov <user89 at gmail.com> wrote:

> При положение че машината е само с 2 ядра, а това заема половината
> процесорно време на едното, оправдано ли е да стои точно в Лаба този
> Тор и с какво допринася за Лаба или за членовете му?

Допринася за tor като service, и мисля, че не пречи (виж по-долу).

> На Марла има ли такъв сървис, и ако са в една мрежа - има ли смисъл
> да стои и на Спитфайър?

Няма особено значение. Въпросът е да са маркирани със същия собственик,
не е идеята е да има само по един tor relay в мрежа.

> В кухнята има достатъчно машини, ако е нужно да има в Лаба, можем да
> инсталираме още една, и да го пуснем там. Но да знаем че не пречи на
> важните сървиси (asterisk, fauna, postgre, dhcp/dns и т.н.)

Ами пречи ли им? Доколкото знам, никой от тях не е cpu bound. Според
графиката не пречи:
https://marla.ludost.net/munin/initlab.org/spitfire.initlab.org/cpu.html