[Us] летни практики от ТУЕС

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Mon May 27 01:45:15 EEST 2019

За, даже имам няколко идеи вече:

За Системно програмиране:
1. РОБКО-1 - намиране на документация, ремонт на нашия робот, писане на
софтуер, който да го управлява, дописване на софтуера, така че да изпълнява
последователност от операции с определен тайминг между тях. Бонус -
управление по мрежа (уеб интерфейс или REST API).
2. Rockbox - запознаване с проекта, компилиране и подкарване на физическо
устройство (iPod nano/classic), добавяне на нова платформа и адаптиране на
код за нея от друг проект.

За Компютърни мрежи:
1. Изготвяне на визуална схема на окабеляването на Лаба. Местоположение на
розетки, устройства включени в тях, портове на суичове, релета и телефони.
План-проект за преокабеляване, който да покрива текущите нужди но всичко да
ходи до рака в коридора.
2. Изграждане на VPN тунели между няколко отделни мрежи от у-ва с различна
OS. Настройка на firewall на устройствата, така че да преминава само
определен вид трафик. Изготване на автоматизирана статистика с latency и
hops между всяка от точките. Тест на VPN връзките със Starcraft - Brood war.

Мисля че ще мога да им обърна внимание през седмицата след работа, а през
уикенда - повече часове. А и ако видим че са културни и подредени, може да
им пуснем временно достъп до лаба, за да си работят по проекта през деня, а
вечер да минавам да проверявам докъде са стигнали.

Венци