[Us] летни практики от ТУЕС

Ivaylo Markov ivo at schupen.net
Wed May 29 14:30:37 EEST 2019

Утро,

Като цяло съм съгласен с Точо.

Не е ОК да им даваме робски задачи от типа на първата мрежарска, а пък
първата "софтуерна" ми се вижда за повече от 2 седмици. Rockbox-a и
VPN-а може би могат да станат за това време. Tally-то не е лошо, но също
ми се вижда твърде дълго, ако се прави като хората. Но да речем, че
подходящи задачи могат да се измислят...

Проблемът е, че за всяко едно от тия неща си трябва човек, който да си
отдели от времето ги напътства. Дори да може *всяка* вечер след работа
да ходи да обсъжда с тях нещата, не съм убеден, че е достатъчно, трябва
да може и през деня да си говори с тях, да им помага като запънат някъде
и т.н. Което не знам на кого му е практически възможно от нас, на мен
със сигурност не е.

Иво