[Us] vote.openfest.org

Lyuben Petrov lyuben.y.petrov at gmail.com
Tue Oct 8 12:29:40 EEST 2019

Тея с "някой ми е казвал как виждал" аргументи са най-добрите :) Участвал
съм в 2 програмни комитета и не е имало глупости като "дай да пробутаме тая
лекция, защото са ни спонсори". Програма да се прави само базирано на
гласовете на хората, не мисля че изобщо има нужда да се обяснява защо това
никога няма да сработи добре(учудва ме факта че дори ти хрумват такива
неща). Ако имаш конкретни примери казвай ако не... наистина това е
най-безмисления мейл в тая листа до тук. Ако си мислиш, че е лесно и щом
"някой член на комитета" ти разказва го разпитай до колко късно се седи(че
и понякога се обсъжда с дни) за да се напасне всичко. Разбира се че
отстрани е яко да се критикува :)