[Us] Fwd: REMINDER: Your valuable response to "PhD survey on 3D printing" is needed

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Mon Oct 14 00:57:25 EEST 2019

Здрасти,

Пуснали сме го до us@

Реално е индивидуален въпросник - като се почне от възраст и доход, мине
се през личностни характеристики и се пита някой и друг въпрос за
hackerspace-овете и 3d принтиране.

Аз съм го попълнил, на кантар съм дали да се праща до yo@

По принцип mail-a, от който праща, не е служебния му университетски
mail, което мен лично не ме кефи и създава предпоставки за недоверие.

Поздрави,
   Точо