[Us] Диван в Руби стаята

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Tue Oct 29 13:41:12 EET 2019

За дивана, мисля че го махнахме защото не може лесно да се нагласи да е до
масата - матраците падаха от палетите ако ги местим, а масата малко се
разглабяше (единия крак пропада при по-грубо преместване). Варианта със
столове изглежда по-практичен, защото лесно могат да се местят, и са
еднаква височина. Ако се целим към дизайн и комфорт, определено ще е
по-приятно с диван.

За пейката пред лаба, опасенията са да не събира вода и да изгние. Наистина
си е неудобно така, след 15-20 минути седене, задните части на хората
започват да ги карат да се поразместят малко.

Венци