[Us] Диван в Руби стаята

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Tue Oct 29 14:58:43 EET 2019

Здрасти,

За дивана в Рубито - според мен с един "диван" би било по-уютно, бих се
включил в направата. Би било хубаво ако мястото на дивана може да се
използва и за съхранение на неща.

Също така си мисля дали не е добре да сложим някаква
тапицерия/възглавници върху "шкафчетата" срещу дъската там, реално и тях
ги ползваме за сядане?

Относно пребоядисването на Рубито - според мен текущия цвят си е готин,
придава някакъв чар и живот на мястото, но ако си намерим дизайнер(ка)
за нови рисунки може да го пребоядисаме.

Относно слагането на плот на пейката пред лаба - може, с Владо говорихме
ако намерим винил (примерно от банери, може и с лицева ако ни е
приятелска фирмата) да направим "тапицерия" с винил и вата, която да
може и да се вдига като е мокра.

Поздрави,
   Точо