[Us] временен сървър в лаба

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Sun Sep 1 23:41:28 EEST 2019

Здрасти,

Извинявам се за забавянето, днес цял ден бях afk.

 > На 1.09.19 в 18:13, Венцислав Атанасов написа:
 > Лично за мен няма проблем, стига да се заплати колокация за времето
 > на престой на машината (30 лв/месец).

За мен каузата е добра, в полза на обществото, напълно в унисон с целите
на лаба и съм твърдо *против* да се плаща колокиране на сървъра.
Даже се радвам, че имаме възможността да помогнем.

Ако притеснението е за тока, с оглед бюджета на лаба, за времето на
колокация аз лично ще го платя.

Също така си мисля, че като се upgrade-не желязото бих се радвал да
остане в лаба, би било и хубава "реклама".

Поздрави,
   Точо