[Us] Някой се абонира!

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon Sep 9 14:54:53 EEST 2019

Здрасти, Никола,

Моля да ме поправиш, ако греша, ама май целокупно сме пропуснали да ти
отговорим.

1. Актуалната сметка е тук:
https://initlab.org/%d0%b7%d0%b0-%d0%bd%d0%b0%d1%81/%d0%b4%d0%b0%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f/
2. Най-лесно можеш да се появиш в Лаба и той да е отключен, ако погледнеш
https://fauna.initlab.org/ или на основния сайт в страничната лента или
дъното на начална страница - там ще видиш дали има някой в Лаба текущо.
Иначе всеки вторник и четвъртък са по-населените от към coworking хора дни,
та можеш да се пробваш тогава да се появиш, за да се засечеш с други
обитатели, членове и гости на Лаба.

Довечера имаме среща на управителния съвет, не че ще ти е интересна, но ако
искаш да се видиш с някой от нас, бавни в отговарянето на мейли хора,
заповядай малко преди 19:30.