[Us] SLA 3D Printer в Лабът

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Apr 9 15:35:11 EEST 2020

Здрасти, хакмане,

Предвид разговора в IRC, който наблюдавам, изглежда сякаш тая техника
неведома ще има кой да я ползва и обгрижва, така че подкрепям обзавеждането
с такава. Не съм сигурен дали няма да е по-добре да се сложи в помещението
след хаквариума, но това е някакъв нюанс, който надали е толкова важен.

https://initlab.org <http://initlab.org/>