[Us] Реакция спрямо новите противоепидемични мерки

Alex Milanov alex at i4web.biz
Wed Dec 2 08:37:56 EET 2020

Здравейте,

Ще напиша чернова за актуализация на мерките, по-късно днес на база на
предишните мерки и текущата дискусия.

Може да гласуваме с анкета в Телеграм или може би отговор на email-а ще
е good enough.

Другото, което обсъдихме вчера е следващото УС да е на 21-ви, когато
отпада локдауна.

На което спрямо ситуацията може да се объдят отпускане на мерките,
почистване/подреждане на различни помещения в лаба

към края на месеца и провеждането на традиционното лан парти на връх
Нова Година онлайн или хибридно.

Поздрави,

Сашо