[Us] (no subject)

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Thu Dec 3 21:44:36 EET 2020

Здравей,

Първо извинявай за забавянето на отговора.

Приемаме нови членове и много се радваме от проявения интерес.

За съжаление, покрай COVID-a положението не е оптимално, нещата са
динамични и в момента има някои ограничения за ползването на лаба:
- в лаба се стои само с маски (консумацията на храни трябва да се прави
навън)
- ограничен е броят хора, които може да са в едно помещение (1-4, в
зависимост от големината на помещението)
- в момента не предлагаме "работни" места и като цяло приканваме хората
да не идват ако нямат конкретна нужда
- спрели сме събитията

Тези ограничения се променят в зависимост от обстановката в страната, но
като цяло *не* очакваме да отпаднат всички ограничения преди пролетта.

Като нов член първите три месеца няма да имаш право да отваряш лаба
докато няма други членове, като в момента, с оглед на горните
ограничения и личните мерки на част от членовете, в лаба доста рядко има
хора.

Ако все още се интересуваш да видиш лаба и/или да станеш член можеш да
върнеш mail до us at initlab (в CC на текущия mail) и ще се постараем да
намерим кой да те посрещне и разведе (малко е по-трудно, защото част от
нас са в карантина).
Ако ти харесва идеята за лаба и искаш да ни подкрепиш финансово с
членски внос или дарение няма да откажем.

Поздрави,
   Точо