[Us] (no subject)

Soundman ptrtdrv at gmail.com
Tue Dec 8 20:47:36 EET 2020

Привет,

Ако някой посещава лаба все пак, от време на време, стига да знам предварително, бих желал да се включа с членски внос. Така или иначе няма да посещавам пространството ежедневно. Може би веднъж - дваж седмично. Има ли начин да се осведомявам когато има някой в лаба или още по-добре предварително?

Поздрави!
Петър