[Us] (no subject)

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Wed Dec 9 21:52:19 EET 2020

Здравей,

За текущо дали има някой в лаба можеш да видиш на
https://fauna.initlab.org/
- отгоре показва дали вратата е отключена (има човек)
- пише и хората вътре в лаба ("Mystery Labber" не е задължително да е
човек, може някой да е някой device забравен/оставен закачен към wifi-a
в лаба)

Предварително трудно, но:
- събития се обявяват на сайта https://initlab.org/events/ (има rss), но
много рядко има някакви събития (в момента са спрени, чат пат някой може
да си book-не някоя зала)
- от време на време някой пише в irc irc.ludost.net #initlab (има и web
client на https://webirc.ludost.net/ )
   - там има bot който казва кога е отключена/отворена/заключена вратата
(команда "!door" и "!who" за кой е в лаба) - "17:01
-initLabNotifier:#initlab- {username} requested the door be unlocked"
   - irc каналът се federate-ва и с telegram (
https://t.me/irc_ludost_net_initlab )

Ако познаваш човек от лаба можете да се организирате заедно да посещавате.

За членството трябва да те впишем в членската книга, по някое време ще
опитам да организирам някой да те разведе и инструктира.

Междувременно можеш да прочетеш правилника на
https://github.com/initLab/initLab/blob/master/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D0%BA.md

Поздрави,
   Точо