[Us] Fwd: initLab

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sun May 3 20:05:06 EEST 2020

Аз ще му отговоря.

https://initlab.org <http://initlab.org/>

---------- Forwarded message ---------
From: Дей Стоянов <dey.spge at gmail.com>
Date: Sun, May 3, 2020 at 11:38 AM
Subject: initLab
To: Vladimir Vassilev <vloo at initlab.org>

Здравей,

Най-напред искам да изразя благодарността си, че ни дадохте възможност да
използваме лаба за провеждането на дейностите с клуба! Беше ни приятно,
макар и само 3 седмици да успяхме да го използваме.

Тези дни стана ясно, че ще завършим дистанционно и дейностите по клуба с
момчетата също се провеждат онлайн, така че по всяка вероятност до края на
учебната година няма да се върнем. Аз пък живея в Своге и покрай тези
драконовски мерки не мога да стигна до София и от 2 месеца не съм пътувал,
но тези дни може би ще измисля нещо.

Дали има проблем, че материалите ни останаха в лаба? Ако трябва тия дни,
когато дойда до София, ще мина да ги взема. Много се надявам есента отново
да ни отпуснат възможност да правим клуб и съответно отново бих ви писал за
да идваме, но все още не знам какво ще ни кажат.. Мистерия е!

Ако има нещо - моля да ми пишеш. Вторник се надявам да мина през града,
така че ако се налага ще мина и през инитлаб.

Поздрави и бъдете ЗДРАВИ!
Димитър Стоянов