[Us] initLab

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon May 4 14:02:30 EEST 2020

Здрасти, Дей,

Радвам се, че успяхме да ви приютим, пък макар и за кратко. В момента, в
който имате възможността да се събирате отново, било то по учебна програма
или по друга линия - свиркай.

За материалите, останали в Лаба - добре дошъл си да наминеш да ги вземеш.
Най-вероятно няма да има никой наоколо, така че ми звънни, в случай че имаш
проблеми с достъпа до Лаба.

По-здрави,

Vladimir Vassilev
root @ init Lab