[Us] Протокол от среща на УС, 2020-05-11

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu May 14 12:33:48 EEST 2020

Точо, не ти разбрах питането за двете дати. Без да имаме документите за
финансовия отчет е малко безпредметно да направим събрание за приемането
им. Може би предишни години ми е убягвало да ги пращам, но тая година ще ги
пратя на членовете предварително, за да си държим нивото на прозрачност, за
което говорим обичайно.