[Us] Предложение за принципно решение относно COVID

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sat Apr 10 10:59:48 EEST 2021

Статистиката от началото на април до сега:

https://prnt.sc/118sqa4 (не е ясно как 2000 активни случая изчезват
вълшебно в един ден, ама сигурно божият син е ходил да лекува преди
разпятието и е обходил 2000 карантинирани в един ден)

Не виждам конструктивна дискусия по темата с конкретика за метриките или
мерките, заради което ще публикувам това, което съм предложил в момента, в
който се намеря с поне един свободен час. Не е изключено скоро активните
случаи да почнат плавно да намаляват, а с отпускането на правителствените
мерки несъразмерно ще лъхне едно усещане за "ей на, справихме се".
Продължавам да го намирам за особено важно да сме заявили твърда и ясна
позиция къде стоим ние.

Поради липсата на време не успях да пусна междинно състояние на сайта до
сега, въпреки желанието ми все пак да пуснем нещо, съжалявам за което.

Vladimir Vassilev
root @ init Lab
+359 885 448475
https://initlab.org <http://initlab.org/>