[Us] Предложение за принципно решение относно COVID

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sat Apr 10 15:41:00 EEST 2021

Колебая се за предложените числа, тъй като ми се струва, че ако ги сравним
с мерките на правителството през седмиците от тази година, ще се окажем
почти като тях в либералността си, а всички сме съгласни, че правителството
е много далече от адекватно в това отношение. Не подкрепям числата, но и не
заставам директно против предложението, така че нека и другите кажат дали
тези им се струват по-добре. Разликата е с около 15-25% на стъпка.

Показването на статистиките в реално време не смятам, че е наша
отговорност. Достатъчно е да посочим линк, където може да се проверява и да
обновяваме сайта с новина, в случай че сме сменили фазата. От там насетне
любопитковците ще могат да поглеждат по всяко време. Ако някой толкова го
сърби, естествено че може да разпише и визуализация, ама нека не си го
поставяме ние за цел.

Валидно е притеснението, че скоро може да не можем да отворим. По мое лично
усещане това ще може да се случи късна пролет. Освен remote събития (без
значение дали вътре в Лаба или просто промотирани чрез него), и
междувременното му облагородяване, не се сещам какво бихме могли да правим
междувременно. Предвид текущата заетост на всички ни, дори и това не е
малко, ако успеем всяка седмица да случваме нещо.

https://initlab.org <http://initlab.org/>