[Us] Предложение за принципно решение относно COVID

Alex Milanov alex at i4web.biz
Mon Apr 12 14:03:38 EEST 2021

Здравейте,

Ако искате все пак да направим едно УС днес (20:00/20:30) и да вземем
решение за мерките и какво ще комуникираме с хората.

Аз виждам 3 варианта:

1. (По Default) Не комуникираме нищо и си остават официалните мерки.
Като разчитаме на личната отговорност на всеки, който ползва лаба.

2. Следваме официалните мерки с една идея по-консервативен вариант.
(трябва да се обсъди)

3. Избираме си наши метрики и мерки които произтичат от тях (това, което
обсъждаме в момента).

И аз бих предпочел да са по-общодостъпни, метриките - и за нас за да
може да ги анализираме и да изберем адекватни мерки и за хората за да са
наясно в даден момент какво е положението, та да не трябва да пращаме
email всеки път като минаваме в един или друг кейс.

Най-просто ще е за мен, да вземеме бройка нови случаи на ден и
най-достъпно за всички, мисля.

Ако търсим нещо по специялно като активни случаи, капацитет в болниците
... ще е хубаво да намерим ресурс, който ясно да може да проследим каква
е ситуацията и тенденцията и/или да напишем някакъв скрипт, индикатор,
диаграма за да не трябва да се ровим, пък и хората, всеки път когато
трябва да преоценим ситуацията.

За днешното УС предлагам да го timebox-нем в час/час и половина. с
уговорката, че ако не успеем да дискутираме всичко, да продължим по email.

Това е от мен.

Поздрави и успешна седмица!

Сашо