[Us] Предложение за принципно решение относно COVID

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Apr 13 16:00:03 EEST 2021

Аз съм за вариант 3 - наши метрики и наши мерки.

Не съм съгласен с предложението на Точо за следене на националните данни,
защото според няколко общини, в които тестове на моменти почти не се
правят, болест почти нямаше в моменти, когато в София положението беше на
червено. Членската ни база са обитатели на града и смея да направя
предположението, че са достатъчно разумни в състояние на пандемия да не се
спукват от пътуване из страната, заради което движещ фактор остава колко
хора са активно болни в София, не на национално ниво.

Не на последно място, всички тук сме програмисти и е грехота при наличието
на отворени данни да се оплакваме, че трудно се достъпва инфото за дневната
статистика. Пуснах си Toggl и засякох за колко време мога да извадя инфото
за днес за София. Е го те: https://bobarat.com/covid.php . За 16 минути -
толкоз. Кодът е под всякаква критика - генерираното от Postman PHP + един
ред, в който посочвам какво точно да се извади от малоумно форматирания
JSON. Сърби ме да го направя по-хубаво от това, ама ще се постарая да не
губя повече време.

https://initlab.org <http://initlab.org/>