[Us] Предложение за принципно решение относно COVID

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Apr 27 17:12:58 EEST 2021

Писа се и в телеграм по въпроса за достъпността на метриките. Кеф ти custom
код, кеф ти инфо от кой да е от няколкото сайта с визуализиране на данните
под различна форма. Ето ти още един вариант, встрани от вече обсъжданите:
https://coronavirus.bg/bg/statistika . Продължавам да смятам, че не трябва
да гледаме статистиката на национално ниво , когато сме много по-зависими
от положението в конкретния град.

Времеви буфер между събитията всъщност звучи смислено, без значение дали са
били в една зала (коридорът и тоалетната са общи все пак). Такава мярка
бихме могли да вкараме, особено предвид че така или иначе не изригваме от
събития.

Впрочем дезинфекцията на повърхности се очертава все по-малко значимо, поне
що се отнася до изследванията на CDC по темата:
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/more/science-and-research/surface-transmission.html.
Почистване на повърхностите, които често се пипат, проветрябване и поне 24
часа между посещенията се очертават силно смислено, заедно с носенето на
предпазни средства и миенето на ръцете.

Продължавам да настоявам за взимане на генерално решение, защото иначе ще
продължим при всяка следваща вълна да губим време и усилия в подобни
дискусии.

Утре, а вероятно и в другиден, вечерите няма да мога да се включа. Въпреки
това намирам за важно да излезем с позиция преди почивните дни, защото
някои от вас съм сигурен, че биха висяли в Лаба, а ще е тъпо да не допуснем
други хора междувременно, само защото не сме се накумили да напишем как
точно се пазим горе предвид текущата пандемична картина.

https://initlab.org <http://initlab.org/>