[Us] Предложение за принципно решение относно COVID

Alex Milanov alex at i4web.biz
Tue Apr 27 12:30:59 EEST 2021

Здравейте,

Аз имам ангажименти тая вечер. Ако искате може утре/ в другиден да го
направим.

Ако ще ползваме метрики, нека да са от по-достъпните (заболели/ден примерно)

Или да ги интегрираме по някакъв начин в сайта, за да могат лесно да се
чекват.

Иначе мисля че може да поотпуснем малко мерките дори и без да е
обвързано това с метрики.

Иначе градацията, която аз предложих е просто една идея по-отпуснат
вариант на това, което Владо предложи.

За мен е най-важно да обезпечим да има препарати за дизинфекция на
работните пространства и еветнуално

на помещение след събитие + може би правило да има 1 ден буфер между
събития в едно помещение.

От там насетне може да затягаме и отпускаме мерките, спрямо преценката
на УС.

Ако това ще го автоматизираме с метрики, ще е хубаво да изкосурим
някакъв widget за сайта.

Това е от мен.

По-здрави!

Сашо