[Us] Прекратяване на договор

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Fri Feb 26 11:12:25 EET 2021

Привет,

Отне ми известно време да се разбера с останалите ползватели на мрежата, за
да уточним от кой момент нататък няма да е проблем за никого.

От началото на идната седмица (1 март) нататък влакното няма да се
използва, съответно можете да прекратите тогава услугата и посочите удобен
за вашите колеги ден и час, за да дойдат и да вземат
устройството/устройствата, които са сложени при свързването.

Относно бъдещо свързване - ще бъде комуникирано отново с вас, най-вероятно
към началото на лятото. Няма да има спешности, заради което срок от 45 дни
си е напълно окей.

По-здрави,

Vladimir Vassilev
root @ init Lab