[Us] (no subject)

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Sun Jan 24 12:33:23 EET 2021

Здрасти,

Извинявай за забавянето.

Още не сме отстранили напълно проблемите с тока, но като цяло има достъп.
Минималния членски внос е 30лв, като ако прецениш като почнеш да ползваш
лаба по-често/като вдигне се пандемията можеш да даваш и повече или да
оставяш в касичката за дарения.
По-долу съм приложил и сметката, която я има и на сайта.

Днес, между 15:30 и 17:30 ще бъде още един член, който може да ти обясни
в повече детайли за студиото.

Поздрави,
   Точо

Титуляр: Сдружение Инит Лаб