[Us] init Lab | Общо събрание | резултати?

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Sat Jul 3 15:09:46 EEST 2021

Здравей Адриане,

Тази вечер ще може да намериш протокол от Общото събрание (със заличени
лични данни) тук:

https://github.com/initLab/initLab/tree/master/protocols

Накратко, гласувахме промени по правилника (които бяхме в правото си да
гласуваме и на събрание на УС, но решихме да се допитаме до членовете,
дали имат други предложения за корекции). Гласувахме и промените по
устава. И двете гласувания бяха приети, съответно промените са нанесени
във файловете в Гитхъб.

Правилник:
https://github.com/initLab/initLab/commit/339544fd9e497b657fb5e935aa57b9b0a2e49b14

Устав:
https://github.com/initLab/statute/commit/18b9b0357dc57a9ed8ba7330e820c01cc439984e

Както виждаш, сме отбелязали че английската версия на Правилника не е
актуална, и ще я преведем при първа възможност.

Относно вписването в ТРРЮЛНЦ, ангажиран е адвокат, който да придвижи
документите и предполагам че ще уведомим членовете ни с пост в
социалните медии и/или новина в сайта ни, когато това бъде готово.

Поздрави,

Венцислав