[Us] Предложение за принципно решение относно COVID

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Mon Mar 29 21:22:12 EEST 2021

Здрасти,

Както съм казвал не веднъж, на фона на общото отношение в момента
политиките в лаба са капка в морето.

Като цяло съм ок с нивата, като според мен трябва малко да се ревизират
горните граници за 2 и 3 (конкретно ще говорим извън mail за по-удобно).
Както и да са на база няколко дена (изгладена крива).

Също така конкретните преходи трябва да се съобщават на yo@ и/или да ги
пишем някъде на сайта.

За допълнителните мерки:
  - ако намерим UV лампа - добре, но не мисля че трябва да закупуваме
отделно
  - аз много нямам вяра на този нашия пречиствател за вируса, но не
мисля че ще пречи
  - за прозорците може би ще трябва да е условно спрямо валежи/вятър, но
съм много за, реално сега ще се затопли
  - дезинфекцията я прилагахме, според мен е смислено (без да се прекалява)

Също така за разни събития, където хората са ок да се ковидират и имаме
възможност да осигурим достатъчно време за проветряване след събитието,
можем да гласуваме допълнително.
За вече организирани събития също така трябва да подхождаме спрямо
ситуацията.

Хубаво е да се използва това време за привеждане на лаба в по-приветлив вид.

Чакам и другите да си напишат мнението.

Поздрави,
   Точо