[Yo] казус: софтуерна разработка, авторски права, интелектуална собственост

Alex Milanov alex at i4web.biz
Tue Jan 16 18:34:21 EET 2018

Да и аз се бях насочил към лицензиране. Какво ви е мнението обаче както
изглежда е в случая където компанията има установена практика да се
подписват договори за интелектуална собственост с подизпълнители. Да се
избягват ли напълно подобен тип договори или има определени подводни
камъни за които трябва да се внимава. Не съм сигурен дали имам правото
да прикача части от конкретния договор...