[Dict] Преведен ли е Андроид на български

Rosi Dimova rosi.dimova at gmail.com
Fri Oct 12 12:54:34 EEST 2012

Да, точно това е. Но и Гугъл още не са го локализирали на български, сега
пробвах. Аз обаче нямам никого в телефонния указател, сигурно защото не съм
си дала номера на гугъл. Самите "Favourites" са  „Любими“ в Андроид.
Саш, подозирам, че ако го преведеш, ще си първият ;-)

Поздрави:
Роси

На 08 октомври 2012, 09:53, Vasil Sakarov <vasil.sakarov at gmail.com> написа: