[Dict] kturtle на български

Yasen Pramatarov yasen at lindeas.com
Tue Jan 20 12:43:28 EET 2015

On Mon, 19 Jan 2015 23:02:29 +0200 Borislav Mitev wrote:
>Ако на някой му свършат работа — да ги ползва със здраве.
>Ако отговорникът за преводите на KDE чете тук (не знам кой е в
>момента) би било добре да добави вече преведеното към основния поток.

 Здрасти Боби, чета, разбира се :)

 Страхотно, между другото и аз се бях замислил за kturtle, по същата
 причина, но все нямаше кога. Благодарности за превода!

 Изпращам го към trunk и ще е в следващата версия.

 Имам питане за две неща:

 1)
 булен
 булен оператор

 Според мен е "булев", така сме го и учили?

 2)
 Командата „%2“ бе извикана с %3, но изисква %1 параметри.
 %1 параметри

 Когато е бройно, мисля че трябва да е "пет параметъра" (а не
 "параметри"). "Параметри" е в другия случай, напр. "малко параметри".

 Тези двете горните съм ги оставил в твоя вариант, но според мен е
 добре да се поправят, ок ли си?

 Следващото съм го поправил:

 3)
 Мащаберумо -> Мащабируемо

 Прегледах файла и имаше няколко печатни грешки, оправил съм ги,
 нормално е при работа върху стар превод и смесването им да се получат.
 Изпратил съм файла в KDE. Мерси пак! Когато имаш нещо за KDE,
 изпращай :)