[Dict] kturtle на български

Blagovest Petrov blagovest at petrovs.info
Tue Jan 20 20:44:07 EET 2015

Здравейте,

Разполагам с поредицата от тези две книжки: http://bit.ly/1AIjhp0

Писани са за някаква ДОС имплементация на Лого, изцяло на български. Още от
времената на Правец.
Мисля, че могат да се използват в превода на kturtle. Също ми е интересно
дали не могат да се освободят от лиценз, ако говорим с авторите. Картинките
са на Доньо Донев и са доста увлекателни. Изглеждат добра основа като ново
издание под формата на wikibook..

Поздрави!