[Dict] Превод на Movim

Rossen Karpuzov rkarpuzov at cointech.net
Wed Apr 14 09:41:34 EEST 2021

Здрасти,

Мовим е необикновен Jabber client. Всъщността си предсавлява уеб
интерфейс и освен мигновените съобщения има и възможност за следене на
подкасти. В хранилището на ф-дроид го има и работи перфектно на стария
ми Хухавей, който няма поддръжка от други доставчици на услуги.

Целя да направя български подкаст, но искам да започна с интерфейсите,
които хората ще ползват, а не да отхвърлят идеята още в зародиш и никога
да не се върнат към подобни платформи. Друг клиент е Conversations, но
той е строго ориентиран в чат и него бих погледнал как е с преводите, но
не ми е приоритет той.

В Мовим има опцията да се рисува и после да изпратиш картинката. Детето
много ще се радва, защото в телеграм и вайбър не може :) така, че скоро
ще сме поне двама от България :)

Поздрави,

Росен