[Us] Някой се абонира!

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon Dec 19 14:41:11 EET 2016

Здрасти, Йоана,

Добре дошла си в Лаба! Ще се радваме, ако пребиваването тук ти помогне по
някакъв начин да стигнеш по-високо лично и/или професионално еволюционно
ниво предвид в какъв хабитат се каниш да прекарваш работните си вечери и
уикенди!

Идвала ли си до момента в Лаба? Препоръчвам ти да наминеш, за да ти покажем
свободните места и да избереш това, което би ти допадало най-много. Тук сме
до поне 20:30 следващите два дни, а нататък - в работно време със
сигурност, а извън работно само ако има събития.