[Us] Липсващи фийчъри по фауна

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Sat Jul 2 23:21:55 EEST 2016

На мен ми идват някакви лоши мисли, като например пренаписване на фауната
на по-разпространен език за програмиране, за да може повече хора да се
включат в разработката, без да се налага да учат Руби на Релси. Юзър
интерфейса и URL-ите могат да се запазят 1:1, само бекенда да се смени с
PHP примерно.

За фреймуърк мога да предложа Laravel. Той е MVC, с MIT лиценз и има 2
версии - Laravel и Lumen. Първата е за уебсайтове, втората е за REST
API-та. Идеята ми е core-а да е на Lumen, да предлага апи за аутентикация и
изобщо да обслужва целия бекенд, а фронтенд частта да си комуникира
директно с апи-то през уеб браузъра.

Какво мислите за тази идея?