[Us] Липсващи фийчъри по фауна

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Sat Jul 2 23:43:55 EEST 2016

Не искам да се намесвам в спора за езиците, който на моменти е повече
религиозен, отколкото смислен.

Тук въпросът е колко ресурс кой има да се занимава с нещото, и той
определя какво ще се ползва. Пренаписването на фауната ще отнеме бая
време, има нужда да се тества внимателно, и ако нямаме достатъчно
ресурс за това, не го виждам да стане.

Разбира се, ако има как да направите общ backend, може просто да се
направят няколко проекта, работещи с обща база, което ще е страхотно и
много удобно и за бъдещо разширяваме, ама това е от типа неща, дето се
случват само в детските филмчета за магически кралства...