[Us] Липсващи фийчъри по фауна

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Sun Jul 3 01:22:29 EEST 2016

Петко, от първия ти мейл разбрах, че не планираш да се занимаваш повече с
фауната, защото нямаш време. Аз имам голямо желание да се занимавам с
проекта, защото съм мързел и искам всичко да ми е колкото се може
по-автоматизирано. Единственото което ме спира е езика на който е написан.
Иначе казано, ако нямаме компетентни програмисти на Руби, които да имат
време и желание да се занимават с проекта, бих го форкнал с пренаписване, и
бих го поддържал в бъдеще. Иначе рискуваме да го омажем с всякакъв вид
глупости, породени от липса на опит и неразбиране какво се случва в кода.
Бих научил Руби, но не смятам че ще мога да правя нещата до толкова
"правилно", че да си публикувам кода, и security/privacy-то на лаба и
членовете да е на същото ниво или по-добро.
Мога да започна да работя по PHP версия, която да кача някъде като сорс и
като демо. Когато дойде момента, в който тя настигне и задмине текущата
фауна по функционалности, ще предложа гласуване на УС за това дали да я
замени.